lørdag den 5. marts 2011

Udvalgte dage

Billeder fra den sidste uges tid. Desværre er der mange ting, jeg IKKE fik fotograferet, bla. min weekend hos forældrene og vinsmagning på min fødselsdag :o( Havde ikke plads til at have kamera med de steder...


Hos Nanna fredag aften inden vi skulle til Arcade Fire-film i Cinemateket. God øl.


Jeg havde dopet mig med antihistamin, så jeg kunne være i selskab med kongen af huset, Ilja.


Nanna lavede superlækker mad!


Efter min mening bor Nanna i Kbhs hyggeligst indrettede lejlighed! Man ser det måske ikke så tydeligt her, men hun har bl.a. en kæmpe reol med bøger, som Stedfar har bygget og nu en ny stol.


Ilja i højt humør.


Kaffe & sødt


Nu med nye stoffer. De to øverste til fine kjoler og det nederste lyserøde til yogamåtte-taske :o)


Så skulle der sys ny teletubbidragt - denne gang til Gudnys Julius.


Køkkenkaos. Forberedelserne til lørdag aftens (i aften) fest! Pølsehorn i stakke.


Intermistisk aftensmad. Køberugbrød for første gang siden i sommer, tsk tsk.


Og så arriverede Topshopkjolen.


Dagen før min fødselsdag inviterede Dorthe på Cup cake og kaffe hos Agnes!


Fødselsdag! Gave fra moster og co. : to sportsbh'er og en træningstop.


Fødselsdagsslapper efter yoga.


Gaver. Italiensk vin og Essieneglelak fra gudny og en STOR fugledåse fra Maria, Birgitte og Andreas, som egentlig er en værtsgave fra tidligere på året. Indeni lå Peter Beider-chokolade og små fine konfektforme fra Malmø.

2 kommentarer:

  1. Tak for de fine ord om min lejlighed! Glæder mig til i aften.

    SvarSlet
  2. Ih, ha' en dejlig sjov aften :-) Jeg sidder bare hjemme i aften..

    Forresten har jeg meldt mig til Nordkurs i år og får svar i starten af april.
    1. Island, 2. Færøerne og 3. Norge.. Spændende!!!

    SvarSlet

Blog-arkiv