fredag den 18. marts 2011

Prisværdigt


10 ting jeg har sat pris på i denne uge!

- Den første kop kaffe om morgenen <3

- SolSORTE-sang morgen og aften

- At loppemarkedsæsonen snart for alvor starter

- Morgener alene med kaffe, Big Band Cantina (netradio) og stearinlys

- Skadeparret der bygger rede i træet udenfor mit vindue

- Bind 1 af Karl Ove Knausgårds Min Kamp

- Franske film på DRk

- At mødes med gamle venner, som jeg har mistet kontakten til

- Selskab med skøn otteårig, der viste mig hele sin naturhistoriske samling og belærte mig om fossiler, kranier og udstoppede fugle ;o)

- Små-krea-projekter

1 kommentar:

  1. Jeg ææææælsker at du har brugt Marilyn-billedet :)
    Hvis dettte var facebook, ville jeg sige "syntes godt om"... Fortsat god morgen...

    SvarSlet

Blog-arkiv