torsdag den 24. marts 2011

POPFEST


Juhuuuu og Hurra!
Det skal ingen hemmelighed være at jeg ELSKER og altid har elsket TAKE THAT. Og derfor har jeg jo været meget interesseret i at komme til X Factor-finale, men hverken kan eller vil give så mange penge for en billet til noget, hvor jeg skal være en milliard km fra scenen og hvor de sikkert spiller i 5 minutter. Men nu har Stine skaffet os billetter! Så i morgen skal Stine og jeg til X Factor-finale og se Take That! Hurra! Det glæder mit lille pophjerte.

(og nej, jeg har ikke noget liv).

Der er i øvrigt Take That på DR1 her kl. 22 - og hvis du gerne vil læse lidt baggrund om Take That, så har jeg skrevet en artikel på pigetv.dk :oD

3 kommentarer:

  1. Super - jeg skal også i Parken og se Take That til sommer sammen med min barndomsveninde. :)

    SvarSlet
  2. Åh ja, parken bliver et hit. og der SKAL jeg forrest! i 2007 rørte jeg ved mark owen, hahaha

    SvarSlet
  3. Årh ja mand! God tur, jeg skal sidde her på Amager, dog hos veninde og se det. Jeg ved altså bare ikke rigtigt hvem jeg hepper på.. Jeg hepper ikke på take that.. Hvem hepper du på ud over de fyre der?

    SvarSlet

Blog-arkiv