mandag den 28. marts 2011

Fin kjole


Jeg prøvede denne her kjole i Gina Tricot i dag, og den var sååååå rar at have på. Og den er billig - 179 kroner. Jeg kan godt lide tresser-vibes'ene som jeg synes den har. Men for det første har jeg ingen penge og for det andet, så lignede jeg en idiot med den. T-shirt-formen på kjolen er bare ganske uklædelig for min figur. Men jeg syntes lige, I skulle se den. Og eventuelt kaste jer over den. Den var i tre andre farver.

Åh, jeg trænger sådan til farver!

5 kommentarer:

  1. Jeg er også lidt lun på den - jeg så den på Jane fra shopaholicsisters, og den er altså virkelig fin. Til gengæld sagde hun, at den nok ikke gør noget godt for folk med en lille topmave, så jeg tror jeg holder mig væk. Men man kan jo altid lige prøve den... :)

    SvarSlet
  2. PRøv den, prøv den!
    og ja, netop min mave og manglende talje satte en stopper for mit eventyr med kjolen. er du også mest interesseret i den lyserøde model?

    SvarSlet
  3. Ja, det tror jeg. Jeg har alt for meget tøj i blå, og den lyserøde er lidt pænere end den orange, synes jeg. Nu må vi se. :)

    SvarSlet
  4. Jeg var også mest til den lyserøde inden jeg fik dem med hjem og den orange var bare bedst til mig. Men de er super fine!

    /Jeanett
    www.missjeanett.dk

    SvarSlet
  5. Ja, jeg så godt, du havde dem - og jeg blev lidt ærgerlig, for de sad meget pænere på dig. men vi havde også gjort det på to forskellige måder : hvor du havde den mere kropsnær, så havde jeg taget en mget stor kjole, så den sad meget løst på mig. Tror måske jeg skal ned og prøve den igen i en mindre størrelse, så den sidder til. Det så meget pænere ud!!!

    SvarSlet

Blog-arkiv