lørdag den 12. marts 2011

Lørdagstur

I dag stod jeg op klokken 7, hyggede mig med kaffe og yndlingsmorgenmad bestående af ristede svampe m. artiskokhjerter og en skive hjemmebagt rugbrød - og hørte radio, hvorefter jeg cyklede ud og dansede en time. Jeg følte mig meget rastløs i løbet af morgenen og havde allerede inden jeg tog af sted planlagt, at jeg ville gå en lang tur bagefter og få noget luft og natur ind i min tilværelse.... Det var riiiiiigtig rart og jeg tror på at foråret er i gang<3







Jeg er især glad for de tre første billeder. Jeg elsker at tage billeder af en detalje (fx tøjklemmerne), så den kommer i forgrunden og baggrunden bliver sløret. Og så synes jeg at den hinduistiske figur er fed midt i det lidt rå landskab. Og det tredje billede synes jeg er fedt, fordi man kan se bevægelsen i det - og ikke mindst farverne!

Da jeg kom hjem efter et par timer bagte jeg knækbrød og lavede mig en stærk smoothie med masser af ingefær og lime - og så har jeg ellers stenet resten af dagen - til min store ærgrelse. Øv. Men jeg går tit kold om eftermiddagen. Det er sandsynligvis fordi jeg insisterer på at stå op kl.7 i øjeblikket - men aldrig kan gå i seng om aftenen, så jeg får nok søvn, fordi jeg er natteravn af natur. Nu har jeg prøvet på at kvikke mig selv op med en dejlig kaffe og et ekstra bad - om ikke så længe kommer Dorthe til fiskelasagne og film. Jeg har en Hitchcock som jeg tog med hjem fra biblioteket den anden dag :oD

Hav en dejlig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv