tirsdag den 8. marts 2011

KAMPDAG!

Jeg vil bruge kampdagen til at glæde mig over, at det med al sandsynlighed bliver i år, at DK får sin første kvindelige statsminister :o)

Ja, jeg er "bad blogger" igen... Jeg lider stadig af efterveerne fra lørdagens helt fænomenale fødselsdagsfest. Jeg glæder mig til at lægge billeder op - for det blev festen, hvor Nanna gemte sig for mig under min sofa (og tog en masse støv med ud), hvor vi dansede og sang til Ostesangen fra Skatteøen kl. 5.30, hvorjeg fik cup cake-øreringe og hvor vi legede selskabsleg med højskolesangbogen (???). Men mere om det senere eller i morgen, når jeg får lagt de totusindemilliarder billeder ind på computeren.

2 kommentarer:

  1. Hurra for kvindedagen:)

    Lyder som en mega sej fødselsdagsaften, og tillykke.

    Ditte

    SvarSlet
  2. Ha, hurra for kvindedagen! We like.

    Og tak - mage til fest skal man lede længe efter :o)

    SvarSlet

Blog-arkiv