søndag den 27. marts 2011

Dødsengel


Det har været en DEJLIG weekend!!!! Så fin og festlig. Fredag aften skulle Stine og jeg jo som bekendt til X Factor-finale i Parken og det var SÅ sjovt! Vi havde gennem Stines veninde fået billetter fra denne kæreste, der er noget hot shot inden for PR, så det var rigtig gode pladser. Til gengæld var vi så lidt de irriterende på rækken, der hele tiden skulle ud og hente øl eller tisse og forbi de andre. Og fordi vi sad lige i midten kunne de andre ikke en gang hævne sig på os, for der var aldrig grund til at skulle forbi os. Nå, men mere om X Factor senere, for jeg tog lidt stemningsbilleder fra aftenen, som jeg lægger op senere. Når jeg har skrevet ansøgning. Men altså - sjov aften, men dog med lige rigeligt øl.

For selvom jeg kom tidligt hjem, så havde jeg lidt tømmermænd, da jeg vågnede 6.45 lørdag morgen. Jeg skulle ned til stranden og mødes med nogle hundetrænere som ejg skulle optage til min podcast. Vejret var helt helt fantastisk! Vindstille og perfekt optage-vejr. Og lydene var perfekte. Ikke nok med hundetræningslydene var præcis som jeg havde håbet på, så opfangede den fantastiske optager også fine lyde fra fx gæs, der fløj forbi, så det bare blev så herligt stemnigsfuldt. Var MEGET tilfreds, da jeg trak cyklen hjem mens jeg nød til gode vejr.

Men så ramte jeg muren. Blev bare så træt og smadret og havde ikke lyst til noget som helst! Fik slæbt mig selv til Roskilde til søsters fødselsdag medbringende rekvisitter til transformering senere. Jeg prøvede med is-kaffe, jeg prøvede med mad, jeg prøvede med rødvin. Kunne bare slet ikke vågne. Så da jeg sad i toget tilbage mod København, hvor jeg skulle hjem til Nanna inden vi skulle videre til fest, tænkte jeg, at det her ville blive verdens korteste aften.En øl og så hjem. Nanna var også selv uoplagt, da jeg kom. Så vi stenede lidt og snakkede inden vi fik taget os sammen til at gøre os klar til udklædningsfest. Jeg var dødsengel med utroligt meget make up og i tyl-helvede. Var egentlig ok tilfreds. Men da vi kom over til festen mødtes vi af hade-scenariet til kostumefest : Folk var IKKE klædt ud. Udover nogen som havde taget en hat eller en paryk på. Og så stod Nanna der i fuld rævedragt og jeg painted up like trash! Haha, så grimt. Men efter hånden dukkede der rigtig godt udklædte folk op og vi danesede hele natten. Jeg var hjemme kvart i fem.

Og så skulle jeg op og i Netto til åbningstid fordi de havde Converse til 279. Og jeg kom op! Og i tøjet! Men faldt så i søvn på sofaen og vågnede først op igen kl. 12. FLOT. I Netto med mig - hvor de så kun havde hvide og lyserøde sko tilbage. Godt så. Overvejede at cykle Amager rundt, men de søde Nettomænd kunne oplyse mig om at det løb var kørt. Så jeg gik en lille tur i stedet og er nu hjemme.

Og det overraskende ved hele historien er : Jeg har ingen tømmermænd! Ikke en eneste! Mig, der ellers altid lider på det groveste! Jeg har så meget optur over det... Og jeg drak endda en hel del mere end fredag, hvor jeg dagen efter mildest talt var tømmermændsplaget HELE dagen. Det giver ingen mening, men er helt ok med det lige nu. For jeg skal have skrevet en ansøgning i dag og det magtede jeg ikke med tømmermænd.

Så... So long folks. Vender frygteligt tilbage senere.

3 kommentarer:

  1. Dødsengel? Jeg havde gættet på dukke! ;) Fnis... Du ser alt for yndig ud til at være dødsengel, selvom jeg jo ret beset ikke ved hvordan sådan en ser ud... :D

    SvarSlet
  2. HAHA, det er KUN fordi du ikke kan se resten fordi billedet er taget i mørke kl. 5 i morgens!!! Jeg havde totalt tpuperet hård og meget sort, udtværet make up ;o)

    SvarSlet
  3. Du er altså pæn som dødsengel! :-)

    SvarSlet

Blog-arkiv