tirsdag den 13. april 2010

Weekendens sommerhustur

Min weekend blev tilbragt i sommerhus i Kulhuse sammen med Maria. Vi er nogle totalt mormødre - hele weekenden blev brug på 80er-mad, Sherlock Holmes, Barnaby og gamle Familie Journal, haha!!!

Her ser det ud som om Maria er i gang med at brune kartofler, men jeg vil gerne lige pointere, at det altså var MIG, der stod for dem.


I mens madlavningen pågår tager Benti sig et "velfortjent" hvil foran ildstedet.


Min yndlingsvin - en Ribera del Duero.


Uhm, Hamburgryg med grønlangkål, brunede kartofler og kålpølser ;o)


En lidt mere dogmeagtig morgenmad dagen efter : Et æg, en halv grovbolle og en dejlig smoothie med masser af ingefær.


Benti nyder solen - intetanende om at jeg lige om lidt kommer med hundebørsten!!


Jeg tæskede Maria i 500.


Ved frokosttid fik vi besøg af Marias kæreste og hans dreng. Turen gik til stranden, så Benti kunne svømme og drengen kaste med sten.


Man er vel en vandhund!


Udsigt! Det er dejligt vejr, men det blæste lidt for koldt...


Tre frysende mennesker kigger på hund i bølgerne.


Kontakt.


Jeg havde fået skrabet mine hæle og kunne ikke gå i normalt fodtøj - så er det rart at Marias mor har et par lilla plastik-clocks stående - for der er der intet der gnaver på hælene!


Udsigt til Kulhuse havn.


Så fik vi nok af den kolde vind.



Våd hund.


Det er dejligt at se at knopperne er ved at springe ud!



MIG


Maria smager maden til!


Ingen makeup.


Et glas hvidvin skal blive godt!


Tarteletter! En ret man får alt for sjældent nu om dage!


Maria ville have Benti på skødet - hunden var knap så begejstret for den ordning.


Proteiner og fedt står i kø.


På vej til skoven - små, blå blomster i vejkanten. Yndigt!


Den sidste gåtur inden turen gik tilbage til byen... Vi nød lyset og naturen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv