fredag den 30. april 2010

Store Bededag

GODMORGEN!!! Jeg skulle sove lidt længe, men næææææ nej, det kunne jeg bare ikke. Men nu ligger jeg og hygger på sofaen med dyne og åben altandør og lyden af torden og regn udenfor. Det er nu også rart. Bare det ikke at skulle op!
Byturen i går blev ikke så interessant. Vi kom lidt senere afsted end jeg havde forventet, og da vi kom ned på baren var den overproppet, så det først ikke var til at komme til at sidde. Da vi kom til at sidde, måtte vi sidde på en række, så det var umuligt at føre en samtale. Det blev jeg liiiiidt træt af. Der var heller ingen pæne mænd.

Kl. 00-30 cyklede Philip og jeg hjem - med et stop i 7-11, hvor vi købte en is. Hjemme nussede jeg lidt rundt før jeg faldt i søvn på trods af en fra bygningens utroligt høje musik. Jeg ville ønske at han i det mindste havde god musiksmag, men han blev ved med at høre den samme danske sang igen og igen!!

I dag står dagen på oprydning, latinmix, retning af 27 danske stile fra 5.a - og masser af hygge og afslapning i mit eget gode selskab!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv