torsdag den 15. april 2010

Overspringshandlingsmesteren er... MIG

Ja, indrømmet, jeg er virkelig dygtig til at få op i ligegyldige ting. Fx her til eftermiddag. Der har jeg et mindre crush på Gregory Peck. Født 1916, død i 2003.

Jeg er især betaget af det første billede her - ja, jeg elsker mænd med skæg og skovmandsskjorter. Minder faktisk om ham den pæne bartender på Vesterbro-baren, hvor jeg var på date for noget tid siden, og som senere smilede til mig en mørk nat på et værtshus på Vesterbro. Suk. Men han var garanteret 25, alt for ung. Og alt for pæn til mig.
Han minder mig også lidt om den type fyre som Thor Heyerdahl havde med på sin balsaflåde... Og hvem vil ikke have en mand som kan begive sig ud på og opholde sig i 100 dage på Stillehavet?

En tænksom Gregory! Uh, jeg elsker belæste fyre :o)

Og her bliver han så lidt for smooth til mig. Jeg vil have en pjusket mand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv