lørdag den 3. april 2010

Billeder fra bytur!

I torsdags var jeg i byen med en lille flok - vi skulle ned på et sted ved navn Brass Monkey på V.bro, hvor der efter sigende skulle være rockabilly-agtigt. Og jeg kan jo ikke lade en mulighed for at dulle mig op gå fra mig, så jeg var fyr og flamme : på med rød neglelak, den røde kjole med hvide prikker og de røde laksko, hurra!

Stedet var hyggeligt, og der blev spillet god musik, rock n'roll, og en gruppe piger greb spontant en kæp og lagde op til limbodans!

Desværre løb baren tørt for stort set alt - det var lidt neder. Og vi blev smidt ud ved 2.30tiden, men så går man da bare videre...


Makeuppen er lagt og håret højt - afsted med mig!

Gitte og hendes to veninder lagde stærkt ud med en drinkbowle!


Marie i det rette look med røde negle!


Mig og min sørøvertønde med drink





Sidsels veninde (glemt navnet), Stines Marie og Sidsel.



Volleypigerne!

Stine kigger dybt i tønden :o)

Mig og alle mine rynker, hmpf!


Forelskede Anna og Stine.




Niels og Paul havde svært ved at klare deres bowle alene...

Nu bliver vi smidt ud og må hellere tage videre på Vega... Nå, der er lukket, så bliver det Riesen. Nå, der er lang kø... Jamen, så lad os da bare tage på Guldregn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv