søndag den 25. april 2010

Solskinssøndag!!!

Jeg kom jo hjem lidt over to i nat, men jeg kan jo aldrig gå direkte i seng, så det blev alligevel lidt halvsent før jeg sov - og så vågnede jeg ved ottetiden og kunne ikke sove længere. I stedet hyggede jeg med kaffe og internet med dynen i sofaen. Tømmermænd havde jeg heldigvis ikke skyggen af, hurra!
ved 11tiden cyklede jeg atter til Vesterbro, indtil Dyrehaven, hvor vi var i aftes, for da vi skulle gå i går, kunne jeg ikke finde mit tørklæde. Og jeg er svært glad for det tørklæde, som jeg købte i Madrid. Så her til formiddag måtte jeg tilbage til gerningsstedet for at se om de havde fundet det under oprydningen. Det havde de ikke. ØV! Nogen har nakket det. Det svin!

Bagefter gik jeg det meste af vejen tilbage til Amager og nød vejret, folk, omgivelserne og god musik på ipod'en. Jeg skulle forbi Rie, for hun havde taget Økonomibogen med hjem fra Ditte, og jeg vil jo svært gerne i gang med at læse den og lære hvordan jeg får styr på mit liv og mine finanser :o)

Derudover jeg har lavet en ny portion müsli og dej til rugbrød - jeg er nemlig blevet afhængig af begge dele!


Nu skal jeg drikke lidt latte og læse i ovenstående to bøger inden jeg skal i gang med at forberede undervisning.

Halløj for nu!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv