lørdag den 24. april 2010

lørdagstanker

Da jeg har været SÅ træt hele ugen, og i går tog endnu en firetimerslur, aflyste jeg sent i aftes træning i dag. Har sgu også trænet en del i denne uge. Og hvad sker der så? Man vågner kl. 7.45 ved at nogen BORER! WTF!!! Var rimelig bitter. Er nu træt, men har ikke sovet siden. PRøver t tage en lur om lidt.
Ellers, så står dagen på afslapning og oprydning indtil i aften, hvor kulturklubben skal til vinsmagning - juhuuu!
Jeg har en del hyggelige billeder, som jeg også gerne vil se at få lagt op i dag - blandt andet billeder fra i går, hvor jeg var til fireretters thaimiddag- Stine og Dorthe havde indbudt mig og Dorthes kæreste til at afprøve deres kulinariske evner udi det thailandske køkken. De var nemlig på madlavningskursus, da de var i Thailand. Det var suuuuuperlækker mad. Mere om det senere.

Rigtig god lørdag morgen/formiddag til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv