tirsdag den 27. april 2010

Forsinkede søndagsbilleder

Jg er blevet liiiiiidt dårlig til at lægge billeder op umiddelbart efter begivenhederne - og det til trods for at jeg har fået mig en superhurtig computer, ahrøm, det er lidt pinligt.

Men her kommer billeder fra en hyggelig søndag for halvanden uge siden, hvor jeg hang ud med Rie og hendes forældre.

Vi gik en tur ned til stranden og nød foråret, vejret og ikke mindst lyset!

To glade damer.



Rie lavede engelsk mad! Yorkshirepudding og nutroast.
Bagefter fik vi Manhattan Style Cheesecake, som jeg også lavede sidste sommer, men jeg havde så travlt med at spise, at jeg ikke fik taget billeder.


Familien Pedersen ringer til Brighton for at være på webcam med Søster og den lille baby Astrid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv