søndag den 24. maj 2009

Søndag aften

Det har været en yderst behagelig forlænget weekend. Jeg har taget masser af billeder, som vil komme op på et senere tidspunkt. Torsdag var jeg til en fantastisk yogatime, hvorefter jeg tog ind på radio, hvor vi lavede et rigtig fint program, med konkurrence og det hele.

Fredag tog jeg til Roskilde og besøgte min gravide søster og hendes kæreste. Det var rigtig hyggeligt, jeg ser dem ikke så tit.

Tog derefter direkte hjem til mine forældre, hvor jeg har været indtil nu. Jeg har haft gang i et par syprojekter... Jeg fik lagt min buksedragt op og så re-designede jeg en universitetsradio-bluse fra at være totalt uklædelig, stor og uformelig - til at være ganske smart (der kommer før og efter billeder).

Men derudover har jeg ikke lavet så meget andet end at klappe hunden, lave smoothies og drinks og spise den gode mad. Og sove. Og så fik jeg læst hele Pia Juuls nye roman "Mordet på Halland" - en ikke-krimi, som vi i øvrigt anmeldte i programmet i torsdags. Den var vildt god, jeg vil klart anbefale den.

Nu er jeg hjemme og lidt trist. Sikkert bare lidt postferie blues. Gider ikke job i morgen. Og det er underligt jeg så tit har det sådan, for jeg elsker mit arbejde... Er bare trist og stille nu. Sidder og læser lidt forskellige blogs og skal snart i seng. Det bliver en lang dag i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv