tirsdag den 19. maj 2009

Forkælelse og fødder


Jeg har lige været inde på Kosmetologskolens hjemmeside og bestille en fodbehandling til når der kommer løn - jeg trænger SÅ meget, min fødder er i en ussel tilstand. Og nu er det så godt som sommer og pusselankerne skal vises frem i søde sommersandaler.

Jeg kan virkelig anbefale kosmetologskolen Cidescos elevbehandlinger. De er til at betale (selvom de er steget i pris siden sidst jeg var der) og jeg har efterhånden prøvet en del derinde - og har altid været tilfreds.

Der er noget luksusagtigt i en fodbehandling - det er skønt at blive nusset og masseret på fusserne - og til 175 kr er det også inde for min rækkevidde en gang imellem. For den sum får man også den neglelak med hjem, som man har fået dekoreret sine tånegle med.

Nu jeg var i gang, løb det af med mig, og jeg bestilte også en voksbehandling af ben og bikinilinje... Til tre dage før min yogaferie i Grækenland. Tror, det er det værd. Jeg har kun prøvet en voksbehandling én gang før, og jeg var ved at dø af smerte!!! Hvad man dog ikke gør for at slippe af med hårene (og tækkes mændenes urimelige krav til kvindekroppen!!! Jeg er mørkhåret, for helvede, og har en kraftig hårvækst, grrrr). Jeg var dog ikke heeeeelt tilfreds med resultatet. Jeg havde hørt at man ville forblive glat i op til seks uger - for mig holdt det i EN uge. Men EN uge passer jo også lige med min yogaferie, og så slipper jeg for at tænke på hår, når jeg skal ligge på stranden.

Dog kan det godt være at jeg afmelder behandlingen af økonomiske grunde. Jeg er bundfattig, men har højt og helligt lovet mig selv IKKE at shoppe i denne her måned. Det eneste jeg må købe er en billig tanktop og et par bløde H&M shorts til at lave yoga i. Så burde jeg godt kunne afse de 250 kr for ben + bikini. Men nu må vi se. Det er trods alt først om en måneds tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv