søndag den 17. maj 2009

Eksistentielt tomrum...

Jeg er så træt og doven.. Tror det skyldes et eksistentielt tomrum, som jeg har lidt svært ved at overskue. Der er ikke noget konkret galt - jeg er glad for mit job, jeg elsker mine venner og jeg laver ofte sjove ting. Men i øjeblikket er det som om der mangler noget. Eller som om noget ikke er rigtigt. Af og til føles det som ensomhed. Men for det meste kan det ikke forklares.

Jeg bruger det meste af min fritid på at gemme mig i min lejlighed og se på blogs. Især fine billeder, der kan inspirere mig.
Den anden dag læste jeg, at man skulle kigge på billeder og lægge mærke til hvad der tiltrak én - så ville man opdage hvad ens inderste ønsker og længsler var. Måske er det det, jeg gør. I så fald, så længes jeg mod natur og farver.


Her er et billedem som jeg virkelig tiltrækkes af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv