tirsdag den 12. maj 2009

Dating-brok

Nå nej forresten, jeg er i øvrigt sur på dating-hejset IGEN!
Jeg har ellers svoret, at jeg er FÆRDIG med det pjat. Jeg gider ikke de forkælede møgører til mænd - gider ikke! Jeg kan ikke leve op til deres urealistiske kærlighedsdrømme med kærlighed ved første blik.

Men.

Så sad jeg og kiggede på mænd alligevel. Og tænkte "håbløst, håbløst!". Men så var der alligevel én der så sød ud. Så jeg satte ham på min favoritliste, og dagen efter, i går, skrev han så til mig. Jeg satte penge ind på datingkontoen, så jeg kunne svare, og skrev så et fint svar til ham (og tro mig - jeg har nærlæst og overanalyseret mit brev siden, for at gennemskue om jeg skulle have skrevet noget vanvitttigt dumt, men det er ikke umiddelbart tilfældet).

Men har han svaret??
NEJ.
Har han været online siden?
JA - adskillige gange!

Sjuft.

Nu er der penge på datingkontoen, men ingen at spilde dem på. Grrrr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv