søndag den 3. maj 2009

Forelsket

Hvis man kan blive forelsket i en butik - så er jeg det!!
En tilfældig dag kom jeg forbi Butik Brinja på Islands Brygge, kiggede ind og var solgt. Det er et sandt mekka af fine farver og lækre accesorizes. Jeg har taget lidt billeder her, men desværre tillader blogprogrammet mig kun at lægge fem billeder op pr. indlæg, så de fem her er ikke fyldestgørende for butikken. Jeg kan kun anbefale at du selv kigger forbi butikken på bryggen eller i det mindste surfer ind på Brinjas hjemmeside, hvor du kan se meget mere.

Farveopdeling - lidt solgult passer godt til sommermånederne!


Jeg er stor fan af hårbøjler og sløjfer. Her i skøn forening. I alle farver og nuancer. Hvad er du i humør til? Jeg købte selv en rød sløjfehårbøjle til 139.



Fin 50er-stil med nørdebriller om halsen.



Mere hårgejl og yndige tørklæder.



Udover pynt til håret, så finder du lækkert tøj, solbriller, smykker, fine hatte - og butikken er bare hyggelig og lækkert indrettet.

Jeg er forårsforelsket!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv