torsdag den 14. maj 2009

Barefaced lady

I dag tager jeg på job uden makeup på. Det er lidt grænseoverskridende... Ikke at jeg normalt render rundt med den vilde pallet i ansigtet, men alligevel. Jeg hader mit fjæs uden lidt eyeliner og mascara.

Dog går det mig ikke så meget på (så ville jeg jo bare tage det på), som det nok ville gå pigerne fra min syvendeklasse på, hvis det var dem. Som Stine spurgte i går (angående vores kanotur fredag) : "Hvad nu hvis man falder i vandet og ens make up og hår sidder ad helvede til?!??"

Tja, hvad mon så? Samme piges mor udtalte dagen før : "Stine kan bare ikke gå på kompromis med sit hår". Ak ja, det er hårdt at være teenager.

Den anden dag stod jeg og beundrede Idas helt utroligt lange øjenvipper - det viste sig, at de var falske! Tror nok ikke liiiiiiige at jeg i 7. klasse gik rundt med falske øjenvipper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv