søndag den 17. maj 2009

Sødeste kopper

Igen må jeg undre mig over, at jeg altid tiltrækkes af ting med fugle. Smykker, billeder, tøj. Jeg mener, jeg HADER fugle! Jeg synes de er klamme, utilregnelige og små dinosaurer... Og det er endnu mere mystisk, taget mit forrige indlæg i betragtning.

Anyways, så er jeg er fuldstændig faldet for det her sæt te-kopper i forskellige farver. Det passer så godt ind i min drømmelejlighed eller min kommende kolonihave (igen - drøm). Så ser man mig sidde på den lille veranda en smuk sommeraften... Med tæppe. Og dejlig musik fra en transistorradio (hvis der da eksisterer sådan nogen længere) og med en god ven eller to. Vi drikker te af de fine fuglekopper.


Ha ha, man har vel lov at drømme.

Kopperne er fundet på Etsy hos denne forhandler.
Vedkommende har også en hjemmeside : www.louchelab.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv