mandag den 18. maj 2009

mandag i maj


Lige nu drømmer jeg om at sidde ved Christianshavnskanalen med en muffin og en kop kaffe.

Men det bliver ved drømmen.

Synes, i dag har været hård, og det på trods af at jeg kun har haft tre undervisningstimer. Først halvdelen af klassen til diktat, dernæst en fællestime, hvor vi hørte to elevoplæg om henholdsvis Ludvig Holberg og Karen Blixen, og til sidst anden halvdel af klassen og diktat. Derefter brugter jeg halvanden time på at rette diktater, den allersidste boganmeldelse, og skrive et brev til nogle forældre. Så mod Amager.
Var en smut i Forvandlingskuglen og se på fine ting. Glæder mig til at forkæle min kommende niece med fine prinsesseting.
Var hjemme 17.30, dødsulten.

Og nu er den dag faktisk gået... Vildt. Der sker SÅ lidt i mit liv for tiden.
Om en halv time er der Luc Besson-film på DR2. Vil jeg se, og så sove.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv