tirsdag den 12. maj 2009

En hård dag - som endte mindre hårdt!

Puha, synes at i dag har været noget af en dag. Stod op 5.40 og var på job 7.45, hvor jeg først satte mig og lavede en opskrift til "lav din egen tegneserie" til klassen og fik skrevet et forældrebrev. Derefter møde med et par forældre. Og SÅ fik jeg bare bragende hovedpine - af den virkelig onde slags! Heldigvis var klassen nogenlunde rolig i timen. Vi kom i gang med tegneserieforløbet og de fleste gik op i det med liv og sjæl. Derefter gangvagt... Så klassens tid - hvor vi brugte heeeeele tiden på at finde ud af hvilken film vi skal se til hyggeaften på fredag. Her var det knap så rolige, hvilket kun gjorde min hovedpine værre.

Troede jeg ville få det bedre af turen ned til toget, men NEJ. Hjem og ligge lidt, men heller ikke det hjalp. Måtte aflyse tur til det italienske supermarked, som jeg ellers har glædet mig virkelig meget til - øv! Skulle også have købt noget lækkert skinke til Ries og min tapas-aften senere på aftenen. Prøvede med søvn. Heller ikke DET hjalp! Var efterhånden virkelig desperat. Tog to ipren mere og tog alligevel ud til Rie. Og fik Sangria. Min nye gode ven "DON SIMON" - og det hjalp faktisk!

I virkeligheden var det nok ikke Don Simons fortjeneste, men Iprens. Men hvad. Spiste tonsvis af Manchego ost, som jeg kan mærke sig snige sig op på min hage i form af deller. Not so nice. Men nam, hvor det dog smager godt!

Tidligt hjem, og nu skal jeg i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv