lørdag den 14. marts 2009

Sorte tanker.

Jeg er helt ynkelig i dag. Stadig syg... Ikke så syg, at ligefrem ligger og lider, ingen feber, men jeg er så crazy forkølet. dagens optur var, da jeg havde drukket smoothie med uhyggeligt meget ingefær - derefter kunn jeg trække vejret normalt i en time. Hurra. Derefter er det kun gået tilbage. Bar en tur i Kvickly efter hot panodil og strepsils iført joggingbukser og for stod hoodie. Fik et "god bedring" med på vejen af kioskmanden.

Jeg hader bare at være syg. Og jeg havde glædet mig så meget til denne weekend, til at få trænet, følt mig sund og gjort rent, gået lange ture. Og så har jeg bare ligget på sofaen i patetisk tilstand. Set Sex and the city - the movie og har nu gang i Becoming Jane. Jeg føler mig godt og grundigt ensom. Har for gud ved hvilket gang luret alle mændene på EliteDaters igennem og de er bare håbløse, håbløse! Lagde i øvrigt lige mærke til at alle dem, jeg har datet ikke længere er på. Har de mon fundet nogen? Nogen som er bedre end mig?

Jeg bliver ked af at jeg er så svær at rumme.
Eller også er jeg bare uinteressant.
Jeg ved ikke hvad der er værst. Egentlig.

Jeg ved godt, at jeg slet ikke må/skal tænke sådan... Men nogle gange føler jeg mig så forkert og håbløs.
Især når jeg er syg.

Måske skulle jeg kigge på fine ting på nettet. Måske vil det hjælpe på mit humør.

1 kommentar:

  1. Din lille stakkel.
    Det hjælper ihvertfald aldrig på humøret at være syg.
    Ønsker masser af god bedring til dig herfra!

    SvarSlet

Blog-arkiv