fredag den 6. marts 2009

Pix/1

Har siddet hele aftenen og leget med poladroid - et gratis program, som man kan downloade og bruge til at transformere sine almindelige digitalbilleder om til polaroidligende fotos - superhyggeligt! Jeg har fundet nogle af mine yndlingsbilleder frem fra gemmerne og givet dem nyt liv.
Et par af mine yndlingssko, købt på markedet i Mauer Park i Berlin. Jeg elsker at have blå strømper på til dem :o)
Den gamle båndafspiller i KUAs kælder. Her tilbragte jeg to hyggelige dage med at lytte til gamle programmer, helt tilbage fra den danske statsradiofonis spæde ungdom.

Min kusines yngste datter, den smukke Lærke. De to andre tøser er lige så smukke, men jeg elsker det her billede - hun er så fræk ud!

Vandfald i det sydlige Island...

Jeg elsker det her billede af Anne - Det ligner motivet på et plade-cover. Så nu skal hun bare lave musikken ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv