søndag den 1. marts 2009

Loppe-fund

I dag var jeg på loppemarked i barndomsbyen. Jeg har gennem tiden gjort en masse gode fund dér - fx er stort set alle mine møbler hentet der, og jeg har og købt temmelig mange sko og støvler. Og min læder weekendtaske, ikke at forglemme.

I dag ankom jeg med håbet om at få fingeren i et chatol, men jeg var ikke videre optimistisk. Men det første jeg så, da jeg trådte ind i møbel-laden, var et rigtig fint chatol i en god størrelse. Prisen var 250, men min mor fik pruttet det ned til 200 - hurra!
Nu er jeg lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal male det eller ej. Først var jeg fast besluttet på at det skulle males, hvidt eller i en vild farve, men nu er jeg begyndt at trække land. Det står stadig i Ølstykke, men i morgen får jeg det ind - jeg glæder mig!!

Derudover købte jeg en fin hvid bluse med bånd i halsen og vide ærmer til 10 kroner og en citruspresser til 3 kroner.

Jeg er MEGET stolt over at jeg ikke købte en eneste bog! Jeg har simpelthen ikke plads til flere bøger i min lejlighed :o(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv