lørdag den 21. marts 2009

På vej til fest

Jeg er så småt ved at gøre mig klar til at tage til fest. Har min nye yndlingskjole - Gina Tricot-kjolen med de store pufærmer.
Aftens stylinginspiration er tresser-skuespilleren Anna Karina, som der kan ses flere billeder f under indlægget om Godard-filmen, som jeg så sidste søndag. Jeg synes, hun er supersmuk og cool. Så jeg skal have godt med franskagtig sort sminke på. Frem med eyeliner og mascara.


Jeg har forresten lige læst mig til, at Anna Karina er DANSKER, født i 1940, hvor hun først medvirkede i danske film (jeg ved dog ikke hvilke) hvorefter hun i 60 tog til frankrig, hvor hun blandt er med i en række godard-film.

I øvrigt... Har nogle gange brugt sådan en bodylotion med selvbrunereffekt, for at komme lidt af min bleghed til livs, men jeg har altid hadet lugten af den... Derfor kastede jeg mig den anden dag ud i at købe et andet mærke - den fra Dove, der også har et "HINT of shimmer". Hint?? Det kan vist bedre tolkes som et vink med en vognstang, for jeg synes, hele min krop glimter som en stjernekaster. Nå, skal der være fest, så lad der være fest!

Jeg håber, der er nogle søde mænd til festen, og måske endda én som kan lokkes til at flirte lidt med mig ;o) Jeg tror i hvert fald at jeg bliver lækker i aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv