mandag den 16. marts 2009

Dachs-O-Mania

Jeg ELSKER gravhunde. Vi har altid haft gravhunde hjemme hos os, og mit højeste ønske er at få min egen miniature Dachs.
I lørdags, da jeg var trist, surfede jeg rundt på www.etsy.com og tjekkede ud hvad man egentlig kunne få af gravhunde ting - jeg fandt MEGET! Dette indlæg er med de bedste gravhundebilleder, jeg fandt, men en af dagene kommer et nyt indlæg med de gravhunde-ting-og-sager, som jeg fandt.

Dette indlæg er naturligvis dedikeret til verdens bedste, sødeste og mest kærlige gravhund i verden : THEODOR.


Gravhund på strand. Minder mig om Theodor ved Roskilde fjord. Han elsker vand. Og tennisbolde. Min mor plejede at tage ham med ned til fjorden og kaste bolden ud i vandet, og så svømmede han efter den. I sommer gik Dorthe og jeg en tur ned til fjorden med ham, men oh ve, jeg havde glemt at tage en bold med! Lige så snart vi nåede derned vendte Theodor sig om mod mig og hoppede op, som om han ville sige "Nu kan du godt finde bolden frem". Stor var hans skuffelse. Indtil han opgav og kastede sig ud i vandet alligevel. Han elsker at svømme.



Gravhund i Paris.



En vogn fyldt med gravhunde!



Bedtime-daches!



Dach-ness uhyret! Hæ, den ligner faktisk Theodor og har faktisk en bold med ud i vandet ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv