fredag den 13. marts 2009

Fredags tanker

I dag har jeg ingen undervisning, så jeg holder lang weekend.
Jeg vil de næste dage prioritere:
1) Motion (yoga og thai-bo)
2) Gulvvask
3) Vinduespudsning
4) Lave et fint brev til forældrene i 7.c
5) Forfatte et papir/opskrift på hvordan man laver en anm. - til 7.c.
6) Opfinde opgavet til fordybelsesugen m. temaet "Sproget spræller"
7) Spise sundt
8) Gå ture

Derudover vil jeg... Se en god film, drikke meget te, hygge mig, rydde op, lave blogindlæg. I dag har jeg ydermere endnu en aftale med banken

DESVÆRRE er jeg p.t. ramt af hekseskud i iskias/hold i ryggen, AV av av!! At nyse - hvilket jeg gør HELE tiden - gør sindssygt ondt hele vejen ned gennem ryggen, ud i ballerne og videre ned i lårene. Skønt. Not. Tror desværre det kommer til at gå udover nogle af mine gøremål. Fx har jeg måtte aflyse yoga her til morgen - orker ikke at ligge og skrige af smerte i andres påsyn. Jeg ville mægtig gerne med de andre gymtøser til Grøntholt senere i dag, men p.t. kan jeg ikke overskue det.

Jeg er en gammel kone. En forkrøblet gammel kone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv