søndag den 29. marts 2009

Anti-Sort

Jeg har aftalt med mig selv at jeg vil til at gå mindre med sort... Der er rabat hos Dorothy Perkins i øjeblikket (20 procent) og jeg er faldet for disse meget ikke-sorte ting, som i forvejen er billige. Dog får jeg - uanset rabat - ikke råd til det hele...


Dejlig sommerkjole - jeg elsker blomster og at den har ærmer, så jeg ikke behøver flashe mine mormor-arme alt for meget.
CentreretDenne fine taske koster stort set intet (10 pund).
Jeg har længe ønsket mig et par sko i denne her retning, bare i hvide, men de er endnu sødere i lyserød! Til ca. 160 kroner - ikke medregnet rabat



Lidt vil med kaniner for tiden! Den er da for sød.


Koralfarvet kjole. Jeg er helt vild med farven, men ved faktisk ikke om den vil klæde mig... Må jo komme an på en prøve. Kjolen koster omkring 120 kroner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv