søndag den 8. marts 2009

Pix/2

Lidt flere polarodiserede billeder fra gemmerne....


Ovenstående rosenbusk er taget ude ved staden. Jeg elsker den lyserøde farve.

Elg i Djurgården i Stockholm. Der var også en lille elgkalv, som kom over til mig, peb på den mest ynkelige måde og rørte ved min hånd med mulen - sååå cute. Naturoplevelse!


På vej til Berlin - Dorthe øver på sin sang. Jeg elsker det billede. Hun ser så cheaky ud - som om hun skal lige til at lave ballade. Og så synger hun i virkeligheden bare Christina Aguilera :o)


Mig i sommerhus i Sverige. Morgenkaffe på verandaen. Billedet minder mig først og fremmest om en super tur med danskpigerne (inkl. Steffen), men igen er det farverne på billedet, der gør det til et af mine yndlings.


Solen set gennem trætoppene ved Grønholt i nærheden af Hillerød. De andre så håndbold finale og jeg tog en gåtur i skoven. Var hyggeligt indtil det begyndte at blive lidt for mørkt. Så måtte jeg gå hjem og trækkes med anden halvleg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv