mandag den 30. marts 2009

Min egen designer-kanin

Den anden dag var jeg i mit kreative hjørne og fik lyst til at lave et gækkebrev. Synes selv at jeg fik lavet verdens fineste eksemplar - og så mit helt eget design!


Work in progress....



Færdig Kaninus! Er den ikke sød??
Fik sendt det afsted til det smukke Hannah-barn.
Dagen efter ringede hun til mig....
Hannah: Hej, jeg kunne godt gætte at du sendte det!!!!!!
Mig: Hvad? Har du allerede gættet at jeg sendte dig et gækkebrev? Hvordan kunne du dog gætte det???
Hannah: Mor sagde det....
(Mor i baggrunden: Aaaaj Hannah, det måtte du ikke sige)
Hannah: Altså mor hjalp mig lidt... og så gættede jeg det helt selv!
Mig: ahhh ok! Ja, så skylder jeg dig jo et påskeæg!

Udover påskeægget, så inviterede jeg hende i biffen, så i morgen skal Hannah og jeg i Palads og se "Hundehotellet". Det bliver Hannahs første bif-tur. Jeg er meget spændt på hendes reaktion.

2 kommentarer:

  1. Ej! Ville sq ønske at jeg var Hannah barnet - sikke et gækkebrev :)

    SvarSlet
  2. Hæ hæ det kan være du får et næste år!!

    SvarSlet

Blog-arkiv