mandag den 9. marts 2009

Sommerdrømme....

Jeg drømmer så meget om at tage på yogaferie med Dorthe her til sommer. Og i dag er jeg måske kommet et skridt videre, for jeg har fået penge tilbage i skat - hurra!!! Det er så skønt.

Jeg har især kig på dette ophold på den græske ø, Lesbos - Et kursted ved navn Milelja - Tryk her. Det ligger i udkanten af middelalderbyen Molivos og 10 min. gang fra stranden.


Billedet ovenover er den tolvkantede yogasal.

Havn med hyggelig udendørs restaurant, hvor jeg forestiller mig Dorthe og jeg sidde og nyde en masse lækkert seafood og en flaske kold Chardonnay.


Fællesyoga om morgenen, efterfulgt af stor morgenbuffet med lækre græske specialiteter.



Ren afslapning på gæstgiveriet.

Ahhhh... Derudover er der spa og massage-muligheder på stedet. Se linket øverst i indlægget for mere information.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv