lørdag den 7. marts 2009

Drømmer om...

Sommer, sol, strand og sommerhus!!! Jeg glæder mig så meget til at dase i solen - og jeg er jo lærer - hvilket betyder LANG sommerferie! Må jeg snart i gang med at planlægge. I mens drømmer jeg om de søde sommerkjoler jeg skal vimse rundt i, fx....


Ovenstående er en blomstret kjole fra Vero Moda, som vel rent økonomisk burde være inde for min rækkevidde...

T-shirt fra Nümph.


Jeg er vild med denne her fine buksedragt, som jeg har set Asos - og det på trods af mit fuglehad! Kan liiiige se mig selv daske rundt på stranden eller ned efter is iført den.

3 kommentarer:

  1. Ej, sikke du spreder sommerstemning herinde, dejligt! ;o)
    Jeg var inde i en fin butik i dag hvor jeg unægtelig kom til at tænke på dig stilmæssigt. I min tåge har jeg glemt navnet på butikken, men den ligger på Vesterbrogade, ikke så langt fra den ende nede i retning af Zoo (er jeg ikke bare fantastisk til at forklare vej? Haha :)

    SvarSlet
  2. Hæ hæ, det lyder som en spændende butik! Jeg må æige på jagt - ned af vesterbrogade, siger du?

    SvarSlet

Blog-arkiv