mandag den 30. marts 2009

Garderobe-redning

Jeg er lige blevet inspireret af Nana fra Nanas Rum, der har været så kreativ og lave sit eget garderobestativ af en stang og noget stålwire. Det er vildt smart!


Jeg har selv sådan et billigt garderobestativ stående med mit overtøj, men det er altid lige ved at brase sammen (Gæster vil efterhånden genkende replikken "garderoben er på min seng, for stativet braser sammen"). Jeg vil da fluks skaffe mig noget wire og få stangen sat op, så jeg ikke længere skal gå og frygte et overtøjskollaps i min entre.

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor er det fint!!!

    Må jeg spørge, hvor du fandt metalstangen, og hvordan du har fastgjort den til stålwire'en (billedet ser nemlig ud til at være en virkelig fin løsning)!

    SvarSlet
  2. Den er delme fin sådan en vil jeg da have lavet!!1 ;D

    SvarSlet

Blog-arkiv