tirsdag den 23. marts 2010

Update på mit liv

En lille hilsen fra Computerløse, hvor jeg p.t. opholder mig ufrivilligt! Sandt at sige er jeg ved at gå amok. Og det værste er - jeg havde set frem til at købe en ny computer på fredag, hvor der kommer penge fra SKAT - men ikke til mig. Af en eller anden grund, så har jeg ikke betalt studielån siden november, det plejer ellers at gå¨helt automatisk over min budgetkonto - men noget er gået galt - og INGEN har informeret mig. Derfor er mine penge fra SKAT tilbageholdt, mens de undersøger sagen. Og det kan så tage op til 8 uger, hejhej. DAMMIT altså. Jeg tænker og tænker over en løsning.

MEN, job er gået godt. Klasserne ER søde. Nogle af dem skal dog lige prøve mig af, kan jeg mærke, men det skal de da bare have lov til... Jeg er ikke sådan at hyle ud af den, ha ha. Desværre blev jeg syg i går og var ikke på job. Havde ellers svoret at jeg ikkke ville være syg de næste måneder, men hvad kan man gøre, når man vågner AF kvalme mit om natten og derefter brækker sig de næste tre timer, sover en smule, og derefter brækker sig videre. Det var ikke rart, og jeg er stadig smadret af det i dag, hvor jeg heldigvis har skemafri.

Nu har jeg bevæget mig ned på biblioteket for at tjekke mail, opdatere blog og lave en lille skriftlig opgave til 5.a, hæhæ.

Ellers sker der ikke meget her. Var på date i søndags, men selvom det var en hyggelig gåtur, så var vi begge enige om at det ikke lige var noget.
Jeg kan mærke, at jeg for tiden har mistet troen på forhold. Jeg møder jo ikke nogen... Og hvis jeg en sjældent gang synes om én, så padser puslespillet jo aldrig. Og oven i det, så synes jeg, at de fleste forhold jeg kender til på en eller anden måde er fucked up. Naturligvis med få undtagelser, men alligevel... Har jeg overhoved lyst til det? Jeg ved ikke om jeg synes, det er det værd, for at have én at lave mad med og kysse med. Det ville være nemmere, hvis man kunne få sig et lidt mere... løst forhold. Eller ikke løst, bare mindre forpligtende, så man var single SAMTIDIG med at man fik nogle af de hyggelige ting, men undgik de besværlige følelsesting. Se, det kunne være smart. Vin, sex, pandekager, gåture, en film i ny og næ - og hejhej!
I øvrigt har jeg - efter at have været sygeligt skruk i 7 år - mistet lysten til at få en baby. Jeg vil meget hellere have en gravhund.

Nå. Det her griber jo om sig! Jeg må have formuleret den opgave til 5.a!

På forhåbentlig snarlig genhør!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv