lørdag den 13. marts 2010

Things I dig - a lot!

Åh, man falder jo hele tiden over fine ting, som man godt gad at eje - materialistisk, som man er. Jeg leder stadig efter det perfekte retro vattæppe, men det er ikke så nemt, som jeg havde forestillet mig. Til gengæld faldt jeg den anden dag over en fin fin kaninlampe, som jeg skal have, så snart jeg kommer til penge. Og en termokande, som jeg kan tage med i parken til sommer, når jeg skal ligge på mit retrotæppe og læse bøger i solen.

Her er et par andre ting, som jeg kan lide! Den første, altså broderiet, gad jeg virkelig godt have hængende... Men det er ikke sådan til salg. De to næste er fra www.modcloth.


Hvor sødt og sjovt er det her broderi ikke?


Jeg er forelsket i de her fine sommer wedges! Skal med mig i parken, haha.
Når jeg snart køber mig en ny computer, så kunne det da være fint at pynte den med det her uglecover!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv