søndag den 28. marts 2010

Tornerose

Mand, jeg er gammel og træt. Og kedelig. Holdt til TO film i går, hvorpå jeg cyklede hjem, fordi jeg var træt. Vågnede lidt på cykelturen, så der gik lidt inden jeg sov alligevel. Kl. 3.30 ringede fuld veninde for at informere om at hun havde kastet en øl i hovedet på en mand.
Prøvede at vågne for at tage til træning ved 8 tiden, men det lykkedes ikke.... Sov derefter til..... kl. 14.40. FLOOOOT! Så nu er dagen gået og jeg kan da helt sikkert ikke sove i nat. Og jeg er helt groggy. Sidder p.t. ed vådt hår og kaffe og prøver på at finde lidt liv i den gamle krop. Måske er det de nye allergipiller - de skulle eftersigende sløve.

Mit liv er lidt kedeligt. Utroligt hyggeligt, ja, men lidt kedeligt. Jeg må se at lave lidt rav i den - men hvordan? Jeg må gå mere ud, kysse lidt på fremmede mænd. Men det er svært, nåt man er træt! Jeg trænger til nogle fredagsbarer, men hvor finder man det? Hmmm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv