mandag den 1. marts 2010

Her bor Nanna!!

Sidste weekend inviterede Nanna på frokost efter en gang dejlig totimers yoga. Jeg besluttede mig for at fotografere Nannas smukke hjem, som jeg generelt er meget misundelig på. Nanna har en papfar, som er god til at finde på og bruge sine hænder!

Nanna.

En tallerken fyldt med lækre sager : Vegetarbøf med salat m. granatæble og feta. I glasset en dejlig friskpresset juice af bl.a. rødbede.


Nannas stedfar har stået for den fantastiske væhreol med hylder i forskellige højder og placeringer.


Sofakrogen. Igen papfar, der har designet og lavet sofabordet.


På væggen i gangen hænger et gammelt skolelandkort. Nanna rejser selv en del, men når hun ikke kan komme ud i verden, så må verden komme til hende!


Rustik køkkenhylde, en retrolampe og magasinholder på væggen.


Min absolutte favorit! Kaninlampen, som hun har fundet i en antikvariat, da ledte efter noget helt andet.


Kloge-litteratur i reolen ;o)


Nanna med sin Mac, en kop dampende kaffe og en fin tepotte i baggrunden.


Udsigt fra Nørrebrolejligheden.


...Og så fik jeg lige overtalt Nanna til at tage med til Tinderstickskoncert d. 11. marts, HURRA!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv