onsdag den 31. marts 2010

Påske(sk)æg

Vil bare sige god påske! Ikke at jeg sådan forsvinder - for det er nemlig lige gået op for mig, at jeg ikke skal til en eneste påskefrokost, og sandsynligvis får jeg heller ingen påskeæg :o( Eller, jo, jeg køber nok bare et selv, hæ.

Er pænt smadret efter nattens søvnløshed, og klokken 5 i morges afmeldte jeg yoga. Kunne godt se, at jeg nok ikke lige ville komme på ti i otte. Nu drikker jeg kaffe og spiser min hjemmelavede müsli, hører First Aid Kit, og om lidt skal jeg ind til byen og mødes til en kop kaffe med Anne, efterfulgt af en times LatinMix for tredje dag i træk. Når det er overstået skal jeg mødes med Maria og ind til Maga og købe fødselsdagsgave til min schwester. Og i aften kommer Philip - vi skal spille guitar, det glæder jeg mig til, selvom jeg frygter at der er røget flere strenge på min guitar. Jeg ville også gerne have haft skaffet nogle børneinstrumenter og et keyboard, men jeg tror måske man kan spille på det der Garageband-program på min computer.

Hav en dejlig dag - i regnvejret :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv