lørdag den 24. september 2011

Sådan kan man jo også tilbringe en lørdag

Hilsen fra mig - der er på bøhlandet, eller rettere sagt i Roskilde, hvor jeg passer niece. Hun sover naturligvis, for klokken er halv tolv. Jeg prøver på at lave noget fornuftigt. Jeg har rettet mine kursisters skriftlige opgaver om dem selv og deres land og ved nu, at Polen har 770 km kystlande og mange smukke strande. Det har jeg aldrig tænkt over før. Nu er det min mening at læse noget kulturteori. Der er alligevel kun lutter gamle travere på tv.

Ellers sker der ikke så meget - det har været en travl uge. Nærmest ikke et ledigt øjeblik.

Nu læserei!

1 kommentar:

  1. Åh ja, ugerne flyver afsted med læsningen for mit vedkommende også. Vildt med Polen -måske man ligefrem skulle tilbringe en sommer der...

    SvarSlet

Blog-arkiv