lørdag den 10. september 2011

A propos kjoler...

... så nåede jeg at købe en på nettet inden det for alvor gik op for mig, hvor fattig jeg er! Men det bliver også den sidste kjole i år.

Se, hvor fin! Så gør det ikke så meget, at man er totalt kærlighedsløs og selv ens forhold af mere tvivlsom karakter dropper én ;o) Men den har været lidt forsinket, så jeg går stadig og venter på den - men nu skulle den være on its way. Er spændt på om den overhoved er fin på, for det er vist noget rigtig polyester-lort - og det er sgu ikke altid sikkert at det sidder pænt over min barm :o/ Krydser fingre, for yndig er den. Jeg er også spændt på om farven holder.

7 kommentarer:

  1. årh, den er fin! hvor er den fra?

    SvarSlet
  2. Uh! Sig endelig, hvad du synes om den når den ankommer. Jeg er også vildt fattig for tiden, men den ser virkelig pæn ud, den kjole. Ked af at høre om din migræne-hjemtur. :(

    SvarSlet
  3. Super flot kjole :)


    Hilsen

    Kasper
    http://www.mobilreparationer.dk/

    SvarSlet
  4. Den er virkelig super flot, er spændt på at høre tilbagemeldingen efter du har prøvet den :)

    SvarSlet
  5. Tak Sofia! Og jeg glemte helt at skrive om den - jeg har den faktisk på i dag :o) Den er rigtig fin, men jeg er ikke supergladf for den. Eller jo, det er jeg, men den er ikke helt perfekt. Den er skjåret lidt forkert til mig, da den skærer lige under brystet og kommer til at sidde og pose lidt. Jeg kan godt leve medd det dårlige stof, men den er allerede gået lidt op bagpå. Men ok, den var ikke så dyr, så jeg overlever nok, og far ven er superflot :o)

    SvarSlet
  6. Man kan tit blive lidt skuffet når man bestiller over nettet, det har jeg også prøvet..men når den ikke er alt for dyr er det også bare dejligt at forkæle sig selv med lidt shopping i ny og næ :)

    SvarSlet

Blog-arkiv