lørdag den 3. september 2011

Mig og tyverne

Sidste lørdag skulle jeg til den mest fantastiske fest. I Berlin. Jeg har været til den en gang før i 2007, men det er jo hundrede år siden og i mellemtiden er konceptet blevet endnu større og har bredt sig til bl.a. Hambourg. Det hedder Boheme Sauvage og er et Gesellschäfft für mondäne Unterhalltung. Med alt hvad dertil hører af drags, Burlesque strip m.m. Jeg ELSKEDE det sidst. Det er jo lige mig!

Festerne bliver holdt forskellige steder - sidst var det i en flot restaurant, men denne gang var det ude i Tiergarten i et cirkuslignende teater, Tipi am Kansleramt.

Inden festen majede jeg mig ud.
Min kusine skulle have været med mig men var gået kold efter en lang dag ved Beelitz Heilstätten og med at vente på mig i RitterSport-butikken, så jeg fik fat på Esben, der heldigvis var frisk.


Lidt perler og et pailethårbånd kan gøre meget.



Stedet var over al forventning. Festen startede først kl. 23, da der var blevet spillet Cabaret inden festen. Det er også derfor der står Kit Kat Klub over scenen på nogle af billederne.
Folk gik sindssygt meget op i deres outfits.




Drags og dans m.m.






Lidt trip tease tager ingen jo skade af.



Esben und Ich.



Ved indgangen fik vi hver udleveres 50 mio. reichsmark. Desværre kostede absint i absinth-baren 100 mio., så vi havde jo kun til ét glas. Heldivis var der roulette, så vi gik hen og fordoblede vores formus, så vi havde råd til absint. Jeg ved ikke om det var en dårlig idé. Det var enten absinten eller al den prosecco jeg drak, der gjorde at jeg blev pænt stiv :o/
Men hva - så danser man jo bare endnu bedre. Eller i hvert fald mere.



Stripperen på igen.

Aftenen endte med at jeg ved 5tiden ville hjem. Kunne ikke lige finde Esben... Indså at jeg ikke kunne gå på mine høje hæle (eller finde) fra Tierpark hen til Potsdamer Platz, hvorfra jeg kunne få en U2 hjem - så jeg ville finde en taxa. Væltede ind i en, hvad jeg troede var, en taxa. Og den søde mand kunne da godt køre mig til Prenzlauer Berg, men han var altså ikke en taxa, kunne han grinenden fortælle. Han var en af musikerne. Jeg blev så FLOV. Men fedt at jeg kunne få en lift hjem, haha.

TAK til Esben for lån af billeder.
Hvis du har lyst til at se nogle lidt mindre rystede billeder, så kan de ses HER. Læg især mærke til nummer 56 ;o) Der er flere HER.
Åh, jeg vil til den fest igen!

7 kommentarer:

  1. Wow, den festen så morsom ut - og for et fantastisk antrekk du hadde.

    SvarSlet
  2. Tusind tak, Diva! Og ja - fantastisk fest! Hvis du skal til Berlin, så prøv at se om du ikke kan ramme en dagene, hvor festen foregår - det er så sjovt!

    SvarSlet
  3. Det ser godt nok fedt ud! Det gad jeg også godt opleve engang.
    Og haha, hvor er det fedt, at du fik et lift i den falske taxa! :D

    SvarSlet
  4. NEJ!! Hvor er det fantastisk!! Hvordan kommer man med til sådan noget?! Hvor ser det vildt vildt flot ud!

    Jeg er faldet over din blog, og jeg bliver i den grad hængende!

    SvarSlet
  5. @Tine: Ja, det var über-fedt, og det skal du helt sikkert tage til en gang! Og jeg vil gerne med igen, hæhæ. Og ja, jeg synes også at det var evigsejt, at den falske taxa aka. musikeren gad at køre mig hjem. Men det mest pinlige er, at jeg har siddet og kigget på billedet af musikerne, og jeg kan ikke en gang genkende hvem af dem det var!!!! Men ok, de er også ret malede i ansigterne, men alligevel - hvor stiv var jeg lige?!!?!?!

    @Maja: Hvor fedt, at du kom forbi! Og velkommen - jeg glæder mig til at have dig hængende ;o) Gå ind på hjemmesiden boheme-sauvage.dk og se - der står, hvor man kommer med - og som sagt, så holder de nu også fester i Hamborg og vistnok Köln. Det er de sejeste fester ever!

    SvarSlet
  6. Wow tag mig med næste gang, det er lige mig. Hygger mig med din blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæhæ ja, du kommer bare! Og GODT, du hygger med bloggen - det er jeg glad for :o)

      Slet

Blog-arkiv