tirsdag den 13. september 2011

Beelitz Heilstätten

Jeg vendte aldrig tilbage med billederne fra turen til Beelitz Heilstätten - de kommer nu!

Vi tog med toget fra Berlin til Wansee, hvor vi skiftede og stod af på Beelitz-stationen. Det tog lige omkring en time i alt. Og så var man der ligesom bare. Midt i det hele!



En åben dør - vi sneg os ind.






Et af mine yndlingsbilleder. Og der var vi faktisk også inde. Indtil jeg så et meget stort hul i gulvet.







Hvad er det???


















Vi var jo ikke sådan "rigtig" inde nogle steder... Vi turde ikke skravle op og ind ad vinduer og det meste var jo blændet. Men da vi kom forbi dét her hus, hørte vi et højt brag - TO gange! Mega spooky. Tror der var nogen derinde og gå rundt, men vi havde ikke set andre på området.


Et andet yndlingsbillede.


Balkonen som jeg gerne ville giftes på - hvis ikke den var ved at falde sammen, altså.








Det var den tur - vildt spændende! Men jeg er nu lidt ked af at vi ikke kom rigtig ind. Jeg blev lidt modigere efterhånden (og sindssygt nysgerrig), men de to andre var ikke helt med på den. Tror også jeg var død af skræk alligevel, så måske meget godt...

15 kommentarer:

  1. Årh ja, hvor er det mega fint!!!!!!! AmarOrama og mig skulle have været med!! Vi savner nemlig nye huse at udforske!

    SvarSlet
  2. Klart I skulle! Tænkte meget på jer, og at I sikkert havde været friske på at bryde ind!

    Kunne godt tænke mig at komme en tur med jer en gang, hvis I vil have mig med.

    SvarSlet
  3. klart! Vi er som sagt bare lidt i skramlede huse mangel. Sig endelig til hvis du kender et! Og vi er ikke særligt modige, men sammen tør vi på forunderligvis lidt mere!

    SvarSlet
  4. Umiddelbart kender jeg ikke nogen, men holder udkig. For I har da været ude i det bag ved staden ik?

    SvarSlet
  5. Det er sjovt at du kender Esben... jeg har læst sammen med ham. Har du mon også læst Dansk egentlig? :)

    SvarSlet
  6. Verden er lille! Ja, jeg har læst dansk, men blev færdig i 2007, og det er ikke derfor jeg kender Esben - vi har lavet universitetsradio sammen :o) Han er én af de sejeste!

    SvarSlet
  7. Sikke nogle fine billeder! Jeg elsker også gamle, forladte huse. Og de her er da ekstra fine.
    Og hov! Der var Esben! Ham kender jeg også. Eller, jeg kender ham ikke så meget mere, og dengang jeg kendte ham bedst, kaldte vi ham bare Bob. :)

    SvarSlet
  8. HAHAHA alle kender Esben! Men hvorfor lige Bob???
    Han er i øvrigt også på boheme Sauvage-billederne.

    SvarSlet
  9. Jeg ved faktisk ikke helt, hvorfor han blev kaldt Bob. Men han spillede i band (eller var i hvert fald med på scenen) med nogle af mine venner, som jeg var meget sammen med lige inden jeg flyttede til København. Det var nok i 2004, tror jeg... :)

    SvarSlet
  10. Nårh... så er det derfor jeg ikke kan genkende dig - jeg startede i 2007 :) Jeg laver også uniradio :)

    SvarSlet
  11. FEdt! Hvilket program? Jeg var på Tekstur, hvor jeg også var redaktør et par år - bl.a. sammen med Esben.
    Nej, jeg afleverede mit speciale i juni 2007, så jeg slap lige ud inden du kom ind :o) Men nu bliver jeg helt nostalgisk.

    SvarSlet
  12. Det er sådan nogle billeder man har lyst til at nærstudere i håb om at finde en skikkelse eller en skygge i et vindue. ;)

    SvarSlet
  13. Uha ja. Der ville jeg gerne have været med inde.

    SvarSlet
  14. Uh hvor ser det spændende ud, det vil jeg gerne udforske. Hyggelig blog.

    SvarSlet

Blog-arkiv