tirsdag den 13. september 2011

Er du til James Blake?

Det er jeg vist ikke... Jeg hørte ham på Roskilde, men døde næsten af kedsomhed. Bagefter lovpriste gud og hvermand den koncert, og jeg følte mig ærlig talt lidt dum. Det var nok bare fordi jeg stod sådan lidt uden for teltet og ikke rigtig kunne leve mig ind i det. Siden da har folk konstant skamrost hans musik. Jeg har hørt lidt af det på P6 Beat og egentlig har det ikke sagt mig noget videre. Men så blev der annonceret koncert i Vega og nogle af mine veninder skulle med. Så købte jeg da også lige billet, for jeg måtte jo tage fejl, når jeg mente at det ikke lige var mig.

Men nu har jeg sat mig ned og hørt det album, jeg har. Mange gange. Fem gange i træk i går og tre i dag. Og i værste fald irriterede det mig - i bedste syntes jeg bare at det var dødkedeligt. Så jeg tror ikke rigtig det er mig. Og jeg gider egentlig ikke den koncert alligevel.

Vil du købe min billet? Jeg ved godt at jeg ikke reklamerer ret godt for det, men som sagt, så falde alle andre på halen over det.
Den koster 300 kroner :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv