søndag den 18. september 2011

Morgentur

Siden i går eftermiddags har jeg passet hunden Vanessa - vældig hyggeligt. Vi har gået en del ture og sovet i ske. Lige nu ligger hun rullet sammen ved siden af mig på sofaen efter en lang morgentur på Amager Fælled. En skøn tur. Det tror jeg også at Vanessa syntes. På et tidspunkt sponsede hun helt overstadigt rundt og hoppede i store vandpypper - det SÅ sjovt ud. Vi var også virkelig i nærkontakt med naturen, da en hjort sprang direkte ud foran os :o)

Åh, hvor er jeg hundeskruk!

5 kommentarer:

  1. Hvor er hun skøn! :) Jeg er også hundeskruk.

    SvarSlet
  2. Jeg troede lige ud fra mini billedet i min profil, at det var en welsh corgi, men det kan jeg nu se bene er for lange til :)
    Det lyder som en dejlig eftermiddagstur :)

    SvarSlet
  3. Jeg tror nok at hun er en border collie - det lader til at være en vildt nem race. hun er så sød, men er desværre blevet hentet - savner hende allerede!

    SvarSlet
  4. Border collier er under ingen omstændigheder en nem race. De kræver utrolig meget arbejde, træning og aktivering, ellers kan de blive en total plage at ha. Border collier er gennem mere end 100 år avlet med henblik på at kunne knokle dagen lang på får og de er meget intelliggente. Så ikke en race man skal købe bare fordi den ser nuttet ud.

    SvarSlet
  5. Hæ nej, jeg mente nu også mest at den virker nem af sind, eller hvad man skal sige - måske lidt nervøs i det, men glad. Jeg ville aldrig selv anskaffe mig sådan én fordi den kræver meget mere motion end jeg kan tilbyde den. Og så vil jeg aldrig have en hund med så lang og flot pels - må immervæk også tage sin tid at holde den pæn - især hvis man som denne her liiiiiige synes, det sjoveste i verden var at galoppere igennem 5 mudderpøle af bare overskudsenergi ;o)

    SvarSlet

Blog-arkiv