søndag den 8. februar 2009

Vågn op!


Er p.t. ved at lade livet grundet en heftig dosis tømmermænd, så jeg beklager på forhånd, hvis dette indlæg kommer til at virke rodet - så passer det til mig!

Jeg HADER, at jeg tilsyneladende nogle gange glemmer al den rod, som følger i hælene på mænd. At spilde søndagen med tømmermænd og selvpineri er ikke min yndlingsbeskæftigelse, men det sker gang på gang... Så ligger man der. Og venter på en sms. I starten er man bare mildt utålmodig, men man bevarer roen og overbeviser sig selv med at han nok bare sover/laver noget vigtigt/har ødelagt sin tlf/etc. Efterhånden udvikler utålmodigheden sig bare mere og mere til en frustration af uanede dimensioner og begynder at minde foruroligende meget om religiøs fanatisme.

Velmenende råd hjælper naturligvis ikke.

Som Camilla H's:
1) Først ty afledningsmanøre - amerikanske hjælpemidler i mængder; serier, junk food og den slags.
2) Først senere må du slå dig på vor tids største credo : he's just not that into you. Denne manøvre kan være fatal, hvis den tages i brug for tidligt.

Jeg er gået direkte til punkt 2. Efter naturligvis at have sendt en sms afsted, som indeholdt et spørgsmål, så manden ikke bare kan lade være med at svare - medmindre det er hans direkte intention.

He's just not that into you!

Ovenstående er titlen på den amerikanske selvhjælpsbog, som netop er udkommet som film. jeg GLÆDER mig til at se den. Må være den ultimative tøsefilm, næstefter Sex and The City the movie.

Se traileren til filmen her.
Gad virkelig godt at se den lige nu. Det er begge Camillas punkter i én.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv