mandag den 23. februar 2009

Minus motivation


Jeg synes, det er svært at bevare motivationen og optimismen, når alt hvad man får er mails som denne:

Kære Natascha

Endnu en gang tak for din interesse for stillingen som lærer på Munkegårdsskolen. Vi må desværre meddele at stillingen er blevet besat til anden side.

Vi kan oplyse, at der kom 52 ansøgninger til stillingen.



Sådan startede min morgen. Skønt.
Har lige sendt ansøgning afsted til Gentoftebibliotekerne, der har fire ledige stillinger som biblioteksassistenter. Det vil jeg gerne have. Og det vil jeg være god til. Kryds fingre. Og sig til, hvis du hører om ledige lærervikariater i de humanistiske fag.
Og JA, jeg har opgivet at bruge min uddannelse til noget. Orker ikke flere afslag med "vi fik 350 ansøgninger til stillingen".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv