lørdag den 21. februar 2009

Elendighed

Jeg er syyyyyg. Er vildt ynkelig, har skiftevis sovet og svedt i dag. Min hals gør ondt, jeg har feber, jeg er svimmel og så har jeg kvalme. Jeg har fået det lidt bedre efter at have sovet det meste af dagen.

Det jeg hader allermest ved at være syg er, at man virkelig føler at man ligner det usleste lort. Jeg har gammel makeup på, jeg lugter ikke særligt godt, mit hår er fedt og min hud grim. Jeg har ovenikøbet fået en bums på læben, som gør rigtig ondt. ØV. Og jeg har ikke kunne spise så meget som en krumme endnu, og nu er kl. 18.30.

Og jeg går glip af verdens bedste selskab i aften - pigerne fra Kultur- og Kocktailklubben.

Så ligger man her og har ondt af sig selv, læser diverse modeblogs rundt omkring på nettet og craver en Chunky Kitkat.

Stakkels, stakkels mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv