mandag den 23. februar 2009

Jeg takker ydmygst

Dette indlæg er dedikeret til den søde mand i MA-kasse, som var så sød, venlig og pædagogisk, da jeg her til formiddag ringede og panikkede.

Jeg har nemlig været en stor og utjekket når, der ikke har styr på sine ting. I overmod over at have modtaget dagpenge før var jeg sikker på at jeg havde styr på det hele. Men det havde jeg ikke!

Da jeg i går ville gå ind på deres hjemmeside og udfylde mig dagpengekort elektronisk, gik det op for mig, at jeg ikke længere har en kode. Og det er ikke sådan en kode, som man bare kan få sendt til sin email, næ, den kommer pr. sneglepost. Jeg vil så se om jeg ikke skulle have en papirudgave liggende - men nej! Herefter går det yderligere op for mig, at dagpengekortet skulle have været indsendt SIDSTE SØNDAG!! Det skal lige siges at jeg p.t. er i besiddelse af 14 kroner, så det ikke at vide, hvornår jeg få nogen penge bragte mig nærmest på grådens rand.

Men den søde mand i a-kassen fik mig ned på jorden og beroliget mig - og nu ser det hele ud til at det nok skal gå. Hurra! Stor kærlighed til ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv